Trefferliste "Consumer Marketing In Virtual Reality" - alle Bücher

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Tanja Koji¿
User Experience for Serious Games in Virtual Reality

The book presents research in understanding how to make Virtual Reality (VR) applications more enjoyable and realistic. The author studies this in relation not just to VR games for entertainment, but also…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
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Aktueller Preis: EUR 109,51

Jenny-Loreen Tydecks
Augmented Reality Filter in der Markenkommunikation mit der Generation Z

Die Generation Z stellt aufgrund ihrer signifikanten Kaufkraft eine wichtige Zielgruppe für Unternehmen dar. Unternehmen müssen daher Kommunikationsstrategien entwickeln, um die Aufmerksamkeit dieser Gene…

lieferbar ab 14.5.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 74,99

Martha Boeckenfeld, Tobias Muno, Alexander Pinker, André Radivojevic
Mission Metaverse

Im Metaverse können Nutzer in einer virtuellen Umgebung mit anderen Menschen oder Programmen interagieren. Diese zusätzliche, sinnlich erfahrbare Realität bietet eine Fülle ungeahnter Möglichkeiten. In de…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 79,50

Matthias Garten
30 Minuten KI-Chatbots

30-Minuten-Reihe

Die stille KI-Revolution Wie Text-, Audio- und Videobots Beruf und Alltag verändern Dieses Buch führt ein in die unsichtbare Transformation unserer täglichen Interaktionen, die durch Chat-, Audio- und V…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 10,90

Stanislav Stankovi¿
Virtual Reality and Virtual Environments in 10 Lectures

This book offers an easily understood introduction to the core concepts of Virtual Reality, Virtual Environments and related topics of Augmented Reality and Extended Reality. These complex technological c…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 53,32

Augmented Reality and Virtual Reality in Special Education

Discover the groundbreaking potential of augmented reality in special education with this comprehensive book, which fills a significant research gap and explores the transformative impact of AR/VR on teac…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 243,11

Advances in Haptics and Virtual Reality

This book collects selected papers from the 2023 International Conference on Haptics and Virtual Reality (ICHVR 2023), held during December 15 17, 2023. ICHVR 2023 is organized by Southeast University (SE…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
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Aktueller Preis: EUR 240,94

Augmented and Virtual Reality in Mathematics Education

Augmented and virtual reality (AR/VR) are technologies of increasing importance in our society. In the field of mathematics education, these innovative technologies may offer a wide range of opportunities…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
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Aktueller Preis: EUR 98,56

Alexander Pfaff,
Augmented Reality and Consumer Behavior in E-Commerce

Electronic Commerce & Digital Markets - Band 16

Augmented Reality (AR) is an innovative technology to improve product evaluation in e-commerce. It enables online consumers to project virtual product models into their surrounding real-world environment …

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
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Aktueller Preis: EUR 49,99

Virtual Reality in Behavioral Neuroscience: New Insights and Methods

Virtual Reality (VR) is a rapidly maturing technology that offers new and unique solutions to otherwise intractable problems in the study of cognition, behavior and neuroscience. VR removes many of the co…

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Aktueller Preis: EUR 197,13

Andrew Brodsky
Ping

'Brimming with surprising insights and useful tips. The resource we need for avoiding misunderstandings and making genuine connections' Adam Grant, bestselling author of Think Again The essential guide f…

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Aktueller Preis: EUR 17,15
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